Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629
Title: Про принципи модульного підходу у сучасній освіті
Authors: Бредньов, А.М.
Бредньова, В.П.
Keywords: принципи модульного підходу
сучасна освіта
Issue Date: 2013
Series/Report no.: Ч.1;
Abstract: На сучасному етапі реформування освітньої системи велике практичне значення надається формуванню особистості фахівця, яке було б адекватним до теперішніх вимог часу. За міждисциплінарним підходом навчальні дисципліни і, навіть, окремі розділи та теми в них можуть розглядатися як частини ієрархічних ступенів професійної підготовки. Так, для формування загальноінженерних знань та вмінь однією з важливіших вимог є відпрацювання алгоритмічного рівня навчання разом з розвитком рівня творчого та інтелектуального.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629
Appears in Collections:2013р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Про принципи модульного підходу у сучасній освіті....pdfОсновная статья138,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.