Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629
Title: | Про принципи модульного підходу у сучасній освіті |
Authors: | Бредньов, А.М. Бредньова, В.П. |
Keywords: | принципи модульного підходу сучасна освіта |
Issue Date: | 2013 |
Series/Report no.: | Ч.1; |
Abstract: | На сучасному етапі реформування освітньої системи велике практичне значення надається формуванню особистості фахівця, яке було б адекватним до теперішніх вимог часу. За міждисциплінарним підходом навчальні дисципліни і, навіть, окремі розділи та теми в них можуть розглядатися як частини ієрархічних ступенів професійної підготовки. Так, для формування загальноінженерних знань та вмінь однією з важливіших вимог є відпрацювання алгоритмічного рівня навчання разом з розвитком рівня творчого та інтелектуального. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629 |
Appears in Collections: | 2013р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Про принципи модульного підходу у сучасній освіті....pdf | Основная статья | 138,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.