Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7138
Назва: Маркетингові дослідження як базова передумова економічної стабільності підприємства
Автори: Сараєва, Д.Р.
Ковтун, О.В.
Ключові слова: маркетинг
маркетингові дослідження
оточуюче середовище
підприємство
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статті розкриваються сутність та зміст маркетингових досліджень підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7138
Розташовується у зібраннях:2018р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.