Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7139
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМолчанова, Ю.В.-
dc.contributor.authorПенчук, О.С.-
dc.date.accessioned2018-10-31T12:12:39Z-
dc.date.available2018-10-31T12:12:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7139-
dc.description.abstractПроаналізовані основні ситуації та події маркетингового середовища будівельного підприємств України, які є передумовою зростання його потенціалів в напрямку сталого розвитку. До найбільш важливих подій та тенденцій середовища будівельного бізнесу віднесено посилення впливу кінцевих споживачів, процеси фінансування та інвестування будівельної галузі, зростання ролі партнерських відношень при формуванні стратегій підприємств будівельної галузі.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовище маркетингуuk_UA
dc.subjectдевелопментuk_UA
dc.subjectінвестиційно-будівельні проектиuk_UA
dc.titleМаркетингові передумови сталого розвитку будівельних підприємствuk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингові передумови сталого....pdf244,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.