Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7139
Назва: Маркетингові передумови сталого розвитку будівельних підприємств
Автори: Молчанова, Ю.В.
Пенчук, О.С.
Ключові слова: маркетинг
зовнішнє середовище маркетингу
девелопмент
інвестиційно-будівельні проекти
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Проаналізовані основні ситуації та події маркетингового середовища будівельного підприємств України, які є передумовою зростання його потенціалів в напрямку сталого розвитку. До найбільш важливих подій та тенденцій середовища будівельного бізнесу віднесено посилення впливу кінцевих споживачів, процеси фінансування та інвестування будівельної галузі, зростання ролі партнерських відношень при формуванні стратегій підприємств будівельної галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7139
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові передумови сталого....pdf244,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.