Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7139
Название: Маркетингові передумови сталого розвитку будівельних підприємств
Авторы: Молчанова, Ю.В.
Пенчук, О.С.
Ключевые слова: маркетинг
зовнішнє середовище маркетингу
девелопмент
інвестиційно-будівельні проекти
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовані основні ситуації та події маркетингового середовища будівельного підприємств України, які є передумовою зростання його потенціалів в напрямку сталого розвитку. До найбільш важливих подій та тенденцій середовища будівельного бізнесу віднесено посилення впливу кінцевих споживачів, процеси фінансування та інвестування будівельної галузі, зростання ролі партнерських відношень при формуванні стратегій підприємств будівельної галузі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7139
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингові передумови сталого....pdf244,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.