Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7139
Titel: Маркетингові передумови сталого розвитку будівельних підприємств
Autoren: Молчанова, Ю.В.
Пенчук, О.С.
Stichwörter: маркетинг
зовнішнє середовище маркетингу
девелопмент
інвестиційно-будівельні проекти
Erscheinungsdatum: 2018
Zusammenfassung: Проаналізовані основні ситуації та події маркетингового середовища будівельного підприємств України, які є передумовою зростання його потенціалів в напрямку сталого розвитку. До найбільш важливих подій та тенденцій середовища будівельного бізнесу віднесено посилення впливу кінцевих споживачів, процеси фінансування та інвестування будівельної галузі, зростання ролі партнерських відношень при формуванні стратегій підприємств будівельної галузі.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7139
Enthalten in den Sammlungen:2018р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Маркетингові передумови сталого....pdf244,55 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.