Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7247
Titel: Інтернет-брендинг в системі маркетингових комунікацій
Autoren: Дарієнко, К.С.
Молчанова, Ю.В.
Stichwörter: branding
internet branding
e-branding
marketing communications
Erscheinungsdatum: 2017
Herausgeber: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації» (22 квітня 2017 р.)
Serie/Report Nr.: ;с.15-18
Zusammenfassung: В статті розкриті особливості та переваги використання Інтернет-брендингу для цілій зміцнення конкурентоспроможності та прибутковості українських підприємств.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7247
Enthalten in den Sammlungen:2017р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Інтернет брендинг в системі маркетингових комунікацій.pdfОсновна стаття324,17 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.