Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7247
Название: Інтернет-брендинг в системі маркетингових комунікацій
Авторы: Дарієнко, К.С.
Молчанова, Ю.В.
Ключевые слова: branding
internet branding
e-branding
marketing communications
Дата публикации: 2017
Издательство: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації» (22 квітня 2017 р.)
Серия/номер: ;с.15-18
Краткий осмотр (реферат): В статті розкриті особливості та переваги використання Інтернет-брендингу для цілій зміцнення конкурентоспроможності та прибутковості українських підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7247
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Інтернет брендинг в системі маркетингових комунікацій.pdfОсновна стаття324,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.