Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7247
Назва: Інтернет-брендинг в системі маркетингових комунікацій
Автори: Дарієнко, К.С.
Молчанова, Ю.В.
Ключові слова: branding
internet branding
e-branding
marketing communications
Дата публікації: 2017
Видавництво: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації» (22 квітня 2017 р.)
Серія/номер: ;с.15-18
Короткий огляд (реферат): В статті розкриті особливості та переваги використання Інтернет-брендингу для цілій зміцнення конкурентоспроможності та прибутковості українських підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7247
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернет брендинг в системі маркетингових комунікацій.pdfОсновна стаття324,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.