Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7491
Название: Активні методи навчання у професійній підготовці інженерів
Авторы: Огороднійчук, І.А.
Ключевые слова: аналіз
інженери
методи
Дата публикации: 2019
Серия/номер: Ч.2;
Краткий осмотр (реферат): Застосування у професійній підготовці майбутніх інженерів активних методів навчання надає професійної спрямованості та цілісного уявлення студентів про майбутню діяльність, накопичує в них як предметно-професійний, так і правовий досвід, у тому числі досвід прийняття індивідуальних і колективних рішень, розвиває ділове етичне мислення, а також активізує навчальну діяльність, формує пізнавальну мотивацію, що сприяє формуванню правової компетентності майбутніх інженерів.Отже, активні методи навчання дають змогу формувати знання, вміння самостійної роботи, професійні вміння і навички студентів шляхом залучення їх до інтенсивної пізнавальної діяльності. Завдання педагога зводиться до того, щоб створити оптимальні умови надання максимальної допомоги студентам в їхній майбутній роботі за спеціальністю.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7491
Располагается в коллекциях:2019р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ.pdfСтаття366,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.