Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7491
Titel: | Активні методи навчання у професійній підготовці інженерів |
Autoren: | Огороднійчук, І.А. |
Stichwörter: | аналіз інженери методи |
Erscheinungsdatum: | 2019 |
Serie/Report Nr.: | Ч.2; |
Zusammenfassung: | Застосування у професійній підготовці майбутніх інженерів активних методів навчання надає професійної спрямованості та цілісного уявлення студентів про майбутню діяльність, накопичує в них як предметно-професійний, так і правовий досвід, у тому числі досвід прийняття індивідуальних і колективних рішень, розвиває ділове етичне мислення, а також активізує навчальну діяльність, формує пізнавальну мотивацію, що сприяє формуванню правової компетентності майбутніх інженерів.Отже, активні методи навчання дають змогу формувати знання, вміння самостійної роботи, професійні вміння і навички студентів шляхом залучення їх до інтенсивної пізнавальної діяльності. Завдання педагога зводиться до того, щоб створити оптимальні умови надання максимальної допомоги студентам в їхній майбутній роботі за спеціальністю. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7491 |
Enthalten in den Sammlungen: | 2019р. |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ.pdf | Стаття | 366,27 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.