Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7491
Title: Активні методи навчання у професійній підготовці інженерів
Authors: Огороднійчук, І.А.
Keywords: аналіз
інженери
методи
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Ч.2;
Abstract: Застосування у професійній підготовці майбутніх інженерів активних методів навчання надає професійної спрямованості та цілісного уявлення студентів про майбутню діяльність, накопичує в них як предметно-професійний, так і правовий досвід, у тому числі досвід прийняття індивідуальних і колективних рішень, розвиває ділове етичне мислення, а також активізує навчальну діяльність, формує пізнавальну мотивацію, що сприяє формуванню правової компетентності майбутніх інженерів.Отже, активні методи навчання дають змогу формувати знання, вміння самостійної роботи, професійні вміння і навички студентів шляхом залучення їх до інтенсивної пізнавальної діяльності. Завдання педагога зводиться до того, щоб створити оптимальні умови надання максимальної допомоги студентам в їхній майбутній роботі за спеціальністю.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7491
Appears in Collections:2019р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ.pdfСтаття366,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.