Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7491
Title: | Активні методи навчання у професійній підготовці інженерів |
Authors: | Огороднійчук, І.А. |
Keywords: | аналіз інженери методи |
Issue Date: | 2019 |
Series/Report no.: | Ч.2; |
Abstract: | Застосування у професійній підготовці майбутніх інженерів активних методів навчання надає професійної спрямованості та цілісного уявлення студентів про майбутню діяльність, накопичує в них як предметно-професійний, так і правовий досвід, у тому числі досвід прийняття індивідуальних і колективних рішень, розвиває ділове етичне мислення, а також активізує навчальну діяльність, формує пізнавальну мотивацію, що сприяє формуванню правової компетентності майбутніх інженерів.Отже, активні методи навчання дають змогу формувати знання, вміння самостійної роботи, професійні вміння і навички студентів шляхом залучення їх до інтенсивної пізнавальної діяльності. Завдання педагога зводиться до того, щоб створити оптимальні умови надання максимальної допомоги студентам в їхній майбутній роботі за спеціальністю. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7491 |
Appears in Collections: | 2019р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ.pdf | Стаття | 366,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.