Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7555
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШевченко, Т.І.-
dc.contributor.authorЛесечко, О.В.-
dc.date.accessioned2019-04-25T08:37:49Z-
dc.date.available2019-04-25T08:37:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7555-
dc.description.abstractПроблема оновлення змісту вищої освіти вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Викладачі кафедри вищої математики пропонують проводити деякі практичні та індивідуальні заняття з дисципліни вища математика «просто неба», їх називають пленерними заняттями. (Пленер – фр. enpleinair – відкрите повітря). Місце проведення таких занять є подвір’я академії, стадіон, сквер, парк, будівельний майданчик, тощо. Заняття проводяться без мобільних телефонів, гаджетів, комп’ютерної техніки. На таких заняттях студенти можуть не лише побачити те що вони вчать, а й доторкнутися, роздивитися, пов’язати теорію з практикою та реальним життям. Тому вони набагато краще засвоюють навчальний матеріал.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.2;-
dc.subjectмобільних телефонівuk_UA
dc.subjectдосвідuk_UA
dc.titleПроведення пленерних занять з вищої математики, як спосіб активізації пізнавальної діяльності студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2019р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.