Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7555
Title: | Проведення пленерних занять з вищої математики, як спосіб активізації пізнавальної діяльності студентів |
Authors: | Шевченко, Т.І. Лесечко, О.В. |
Keywords: | мобільних телефонів досвід |
Issue Date: | 2019 |
Series/Report no.: | Ч.2; |
Abstract: | Проблема оновлення змісту вищої освіти вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Викладачі кафедри вищої математики пропонують проводити деякі практичні та індивідуальні заняття з дисципліни вища математика «просто неба», їх називають пленерними заняттями. (Пленер – фр. enpleinair – відкрите повітря). Місце проведення таких занять є подвір’я академії, стадіон, сквер, парк, будівельний майданчик, тощо. Заняття проводяться без мобільних телефонів, гаджетів, комп’ютерної техніки. На таких заняттях студенти можуть не лише побачити те що вони вчать, а й доторкнутися, роздивитися, пов’язати теорію з практикою та реальним життям. Тому вони набагато краще засвоюють навчальний матеріал. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7555 |
Appears in Collections: | 2019р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПРОВЕДЕННЯ ПЛЕНЕРНИХ ЗАНЯТЬ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ, ЯК СПОСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ.pdf | Стаття | 357,22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.