Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7555
Название: | Проведення пленерних занять з вищої математики, як спосіб активізації пізнавальної діяльності студентів |
Авторы: | Шевченко, Т.І. Лесечко, О.В. |
Ключевые слова: | мобільних телефонів досвід |
Дата публикации: | 2019 |
Серия/номер: | Ч.2; |
Краткий осмотр (реферат): | Проблема оновлення змісту вищої освіти вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Викладачі кафедри вищої математики пропонують проводити деякі практичні та індивідуальні заняття з дисципліни вища математика «просто неба», їх називають пленерними заняттями. (Пленер – фр. enpleinair – відкрите повітря). Місце проведення таких занять є подвір’я академії, стадіон, сквер, парк, будівельний майданчик, тощо. Заняття проводяться без мобільних телефонів, гаджетів, комп’ютерної техніки. На таких заняттях студенти можуть не лише побачити те що вони вчать, а й доторкнутися, роздивитися, пов’язати теорію з практикою та реальним життям. Тому вони набагато краще засвоюють навчальний матеріал. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7555 |
Располагается в коллекциях: | 2019р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОВЕДЕННЯ ПЛЕНЕРНИХ ЗАНЯТЬ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ, ЯК СПОСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ.pdf | Стаття | 357,22 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.