Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7555
Назва: | Проведення пленерних занять з вищої математики, як спосіб активізації пізнавальної діяльності студентів |
Автори: | Шевченко, Т.І. Лесечко, О.В. |
Ключові слова: | мобільних телефонів досвід |
Дата публікації: | 2019 |
Серія/номер: | Ч.2; |
Короткий огляд (реферат): | Проблема оновлення змісту вищої освіти вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Викладачі кафедри вищої математики пропонують проводити деякі практичні та індивідуальні заняття з дисципліни вища математика «просто неба», їх називають пленерними заняттями. (Пленер – фр. enpleinair – відкрите повітря). Місце проведення таких занять є подвір’я академії, стадіон, сквер, парк, будівельний майданчик, тощо. Заняття проводяться без мобільних телефонів, гаджетів, комп’ютерної техніки. На таких заняттях студенти можуть не лише побачити те що вони вчать, а й доторкнутися, роздивитися, пов’язати теорію з практикою та реальним життям. Тому вони набагато краще засвоюють навчальний матеріал. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7555 |
Розташовується у зібраннях: | 2019р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОВЕДЕННЯ ПЛЕНЕРНИХ ЗАНЯТЬ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ, ЯК СПОСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ.pdf | Стаття | 357,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.