Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7558
Назва: | Самостійна робота студента |
Автори: | Марьянко, Я.Г. |
Ключові слова: | мета СРС фахівці |
Дата публікації: | 2019 |
Серія/номер: | Ч.2; |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення будь-якої мови вимагає часу і зусиль, простого заучування навчального матеріалу і наявність кваліфікації досвідченого викладача недостатньо. Для успішного оволодіння англійською мовою потрібна систематична цілеспрямована робота протягом значного проміжку часу. В умовах немовного вузу найважливішими завданнями є навчання студентів професійному спілкуванню, отримання знань і формування умінь і навичок, що дозволяють майбутнім фахівцям в різних сферах адекватно використовувати іноземну мову у професійній діяльності. У теорії і практиці методики викладання англійської мови значна роль відводиться самостійній роботі студентів (далі – СРС), яка є основою освітнього процесу в системі вищої школи. Безперечним є те, що СРС сприяє розвитку самостійності, відповідальності й організованості студентів, особистого, неординарного підходу до вирішення тих чи інших проблем. СРС– це заздалегідь запланований процес, успішне виконання якого залежить від уміння викладача організувати і своєчасно контролювати цей процес на кожному етапі вивчення дисципліни. З цього випливає, що викладач повинен постійно розвиватися, вдосконалюватися, освоюючи й осягаючи нові методики навчання студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7558 |
Розташовується у зібраннях: | 2019р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА.pdf | Стаття | 346,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.