Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7669
Название: Ідеї та функції кейс-методу
Авторы: Коробко, О.О.
Вировой, В.М.
Ключевые слова: технонаука
Кейс-метод
Дата публикации: 2019
Серия/номер: Ч.1;
Краткий осмотр (реферат): На сьогоднішній день будь-яка освітня технологія має ініціювати прагнення студентів самостійно організовувати процес засвоєння матеріалу, мотивувати до діяльності, передбачати організацію взаємодії груп та, особливо, пізнавальну дію в кількох наукових областях, що є відображенням поняття «технонаука» [1]. Це поняття базується на між- та трансдисциплінарних зв’язках, об’єднуючи ключові напрямки науково-технічного прогресу (технологічні, інформаційні, біологічні, когнітивні), що дозволяє по-новому поглянути на процес придбання знань. Одним з активних професійно-орієнтованих методів вивчення дисциплін є технологія case-study (кейс-метод). Кейс-метод (метод конкретних ситуацій, ситуаційна методика) відноситься до неігрових імітаційних активних методів навчання, сутністю якого є аналіз ситуації (case), що виникає при конкретному положенні справ та вимагає розробки практичного рішення з обґрунтуванням найкращого вибору в контексті поставленої проблеми [2].
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7669
Располагается в коллекциях:2019р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ІДЕЇ ТА ФУНКЦІЇ КЕЙС-МЕТОДУ (pdf.io).pdfСтаття45,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.