Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7841
Название: | До проблеми педагогічного супроводу процесу художньої підготовки студентів |
Авторы: | Резніченко, М.І. |
Ключевые слова: | процесу художньої підготовки студентів художня освіта |
Дата публикации: | 2019 |
Краткий осмотр (реферат): | Аналіз стану художньої освіти висвітлює низку питань щодо педагогічного керівництва процесом навчально-пізнавальної та художньо-творчої діяльності студентів. Перш за все ці питання пов’язані з «оптимізацією» системи освіти, котра передбачає значну частину навчальних годин для самостійного оволодіння програмним матеріалом. Для академічної підготовки художника така форма не є сприйнятливою, так як без художника-педагога студенти піддаються в навчально-творчій діяльності «психологічному автоматизму», що де термінується невдосконаленими випадковими асоціаціями від натури без логічних зв’язків. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7841 |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
до проблеми педагогічного супроводу процесу....pdf | Основна стаття | 1,1 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.