Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8316
Название: Педагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностей
Авторы: Перепелиця, О.В.
Ключевые слова: творчість
художня творчість
творчі здібності
формування творчих здібностей
Дата публикации: 2011
Издательство: Професіоналізм педагога в контексті європейського вибору України. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Ялта, 2011.
Библиографическое описание: с.121-123
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено аналіз сутності понять "творчість", "творча особистість", "художня творчість", "творчі здібності". Стаття адресована практичними науковцям, які займаються проблемами формування творчих здібностей.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8316
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Педагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностей.pdf60,71 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.