Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8491
Назва: Маркетинговые коммуникации в системе управления предприятием
Автори: Сергиенко, В.В.
Ключові слова: управление предприятием
коммуникация
эффективность
Дата публікації: 2020
Видавництво: Економіка та управління: стан та перспективи розвитку, V, 2020
Бібліографічний опис: с.90-97
Короткий огляд (реферат): Под коммуникациями понимают обмен информацией между двумя людьми и более. На коммуникации руководителя тратят от 50 до 90% времени. Все виды управленческой деятельности основаны на обмене информацией.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8491
Розташовується у зібраннях:2020р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинговые коммуникации в системе управления предприятием.pdf411,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.