Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8494
Название: Персональний продаж-інструмент встановлення тривалих взаємовідносин з клієнтами компанії
Авторы: Молчанова, Ю.В.
Агаенко, А.С.
Ключевые слова: взаємовідносини
кліент
компанія
Дата публикации: 2020
Издательство: Економіка та управління: стан та перспективи розвитку, V, 2020
Библиографическое описание: с.205-209
Краткий осмотр (реферат): Персональний або особистий продаж визначає роботу з персоналом в сфері збуту, яка спрямована на побудову відносин між продавцем і кліентом, між торговим керівником і керівництвом і т.п. і передбачає здійснення міжособистих комунікацій представника фірми з одним або декількома потенційнми покупцями з метою представлення продукту й здійснення продажу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8494
Располагается в коллекциях:2020р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.