Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8494
Title: Персональний продаж-інструмент встановлення тривалих взаємовідносин з клієнтами компанії
Authors: Молчанова, Ю.В.
Агаенко, А.С.
Keywords: взаємовідносини
кліент
компанія
Issue Date: 2020
Publisher: Економіка та управління: стан та перспективи розвитку, V, 2020
Citation: с.205-209
Abstract: Персональний або особистий продаж визначає роботу з персоналом в сфері збуту, яка спрямована на побудову відносин між продавцем і кліентом, між торговим керівником і керівництвом і т.п. і передбачає здійснення міжособистих комунікацій представника фірми з одним або декількома потенційнми покупцями з метою представлення продукту й здійснення продажу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8494
Appears in Collections:2020р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.