Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8494
Назва: Персональний продаж-інструмент встановлення тривалих взаємовідносин з клієнтами компанії
Автори: Молчанова, Ю.В.
Агаенко, А.С.
Ключові слова: взаємовідносини
кліент
компанія
Дата публікації: 2020
Видавництво: Економіка та управління: стан та перспективи розвитку, V, 2020
Бібліографічний опис: с.205-209
Короткий огляд (реферат): Персональний або особистий продаж визначає роботу з персоналом в сфері збуту, яка спрямована на побудову відносин між продавцем і кліентом, між торговим керівником і керівництвом і т.п. і передбачає здійснення міжособистих комунікацій представника фірми з одним або декількома потенційнми покупцями з метою представлення продукту й здійснення продажу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8494
Розташовується у зібраннях:2020р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.