Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8666
Название: Диференційоване навчання студентів художнім дисциплінам в архітектурному вищому навчальному закладі
Авторы: Карпова, С.М.
Ключевые слова: дисципліна
архітектура
Дата публикации: 2020
Издательство: Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Библиографическое описание: с.136
Краткий осмотр (реферат): Сьогодні актуальними стають проблеми диференційованого навчання. Розглядаючи питання диференціації в навчанні, вчені Ю.К. Бабанський, В.П. Беспалько, І.Е. Унт та ін. визначають основні поняття, виділяють види і форми диференційованого навчання, їх взаємозв'язок з індивідуальними особливостями навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8666
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.