Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8917
Название: Використання GPS-навігаторів у навчальному процесі
Авторы: Юрковський, Р.Г.
Константінова, О.В.
Стаднікова, Н.В.
Ключевые слова: GPS-навігатор
навчальний процес
Дата публикации: 2020
Издательство: Управління якістю підготовки фахівців, 2020р.
Библиографическое описание: с.109-110
Краткий осмотр (реферат): В галузі геодезії зйомки місцевості поділяютьсяу залежності від застосованих приладів. Такі традиційні методи зйомки, як окомірне знімання за допомогою компаса та лінійки, бусольна, теодолітна, тахеометрична, мензульна, барометрична, вертикальна, фототеодолітна, аерофотозйомка швидко змінилися на застосування сучасних технологій, що передбачають застосуванням лазерів, 3D-сканерів та супутникових систем.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8917
Располагается в коллекциях:2020р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Використання GPS-навігаторів у навчальному процесі.pdf389,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.