Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9120
Название: Professional competency as a component of architecture-students training
Авторы: Bilhorodska, O.Ye.
Kravchuk, Yu.R.
Ключевые слова: компетентність
професійна компетентність
студенти-архітектори
архітектурна практика
вища освіта
Дата публикации: 2020
Издательство: ПТІАУ
Библиографическое описание: с.332-339
Краткий осмотр (реферат): В статті з’ясовано сутність поняття «компетентність». Доведено, що метою вищої освіти є здобуття особою високого рівня наукових та творчих мистецьких, професійних і загальних компетентностей, необхідних для діяльності за певною спеціальністю чи в певній галузі знань. Досліджено сутність і зміст компетентісного підходу до формування професійних компетентностей у студентів-архітекторів. Проаналізована професійна компетенція як складова підготовки майбутніх архітекторів. Розглянуто, що на всіх етапах навчання провідною фаховою дисципліною є «Архітектурне проектування», де студенти опановують способи комплексного вирішення архітектурної проблеми з урахуванням сучасних стилістичних тенденцій та проектних нормативів, вивчають особливості проектування споруд різноманітної об’ємно-просторової структури, засвоюють типологічні особливості житлових та громадських споруд. Частково проаналізовано міжнародний і вітчизняний досвід підготовки архітекторів на прикладі проходження архітектурної практики. Наведені приклади проходження студентами архітектурної практики в України, Німеччині, Польщі, США, Швеції, Франції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9120
Располагается в коллекциях:Сборник ПТИАУ №20

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Professional competency as a component of architecture-students training.pdf748,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.