Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9120
Назва: Professional competency as a component of architecture-students training
Автори: Bilhorodska, O.Ye.
Kravchuk, Yu.R.
Ключові слова: компетентність
професійна компетентність
студенти-архітектори
архітектурна практика
вища освіта
Дата публікації: 2020
Видавництво: ПТІАУ
Бібліографічний опис: с.332-339
Короткий огляд (реферат): В статті з’ясовано сутність поняття «компетентність». Доведено, що метою вищої освіти є здобуття особою високого рівня наукових та творчих мистецьких, професійних і загальних компетентностей, необхідних для діяльності за певною спеціальністю чи в певній галузі знань. Досліджено сутність і зміст компетентісного підходу до формування професійних компетентностей у студентів-архітекторів. Проаналізована професійна компетенція як складова підготовки майбутніх архітекторів. Розглянуто, що на всіх етапах навчання провідною фаховою дисципліною є «Архітектурне проектування», де студенти опановують способи комплексного вирішення архітектурної проблеми з урахуванням сучасних стилістичних тенденцій та проектних нормативів, вивчають особливості проектування споруд різноманітної об’ємно-просторової структури, засвоюють типологічні особливості житлових та громадських споруд. Частково проаналізовано міжнародний і вітчизняний досвід підготовки архітекторів на прикладі проходження архітектурної практики. Наведені приклади проходження студентами архітектурної практики в України, Німеччині, Польщі, США, Швеції, Франції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9120
Розташовується у зібраннях:Сборник ПТИАУ №20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Professional competency as a component of architecture-students training.pdf748,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.