Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бурлак, Г.М. | - |
dc.contributor.author | Вілінська, Л.М. | - |
dc.contributor.author | Писаренко, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-02T09:17:47Z | - |
dc.date.available | 2021-06-02T09:17:47Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | с.14-15 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210 | - |
dc.description.abstract | Згідно Закону про освіту [1, с.2] індивідуальна освітня траєкторія це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб'єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання. | uk_UA |
dc.publisher | УЯПФ 2021р. | uk_UA |
dc.subject | фізика | uk_UA |
dc.subject | освітня траєкторія | uk_UA |
dc.title | Індивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2021р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Індивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізики.pdf | 396,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.