Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурлак, Г.М.-
dc.contributor.authorВілінська, Л.М.-
dc.contributor.authorПисаренко, О.М.-
dc.date.accessioned2021-06-02T09:17:47Z-
dc.date.available2021-06-02T09:17:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationс.14-15uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210-
dc.description.abstractЗгідно Закону про освіту [1, с.2] індивідуальна освітня траєкторія це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб'єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання.uk_UA
dc.publisherУЯПФ 2021р.uk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectосвітня траєкторіяuk_UA
dc.titleІндивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Індивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізики.pdf396,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.