Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210
Назва: Індивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізики
Автори: Бурлак, Г.М.
Вілінська, Л.М.
Писаренко, О.М.
Ключові слова: фізика
освітня траєкторія
Дата публікації: 2021
Видавництво: УЯПФ 2021р.
Бібліографічний опис: с.14-15
Короткий огляд (реферат): Згідно Закону про освіту [1, с.2] індивідуальна освітня траєкторія це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб'єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210
Розташовується у зібраннях:2021р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Індивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізики.pdf396,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.