Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210
Назва: | Індивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізики |
Автори: | Бурлак, Г.М. Вілінська, Л.М. Писаренко, О.М. |
Ключові слова: | фізика освітня траєкторія |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | УЯПФ 2021р. |
Бібліографічний опис: | с.14-15 |
Короткий огляд (реферат): | Згідно Закону про освіту [1, с.2] індивідуальна освітня траєкторія це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб'єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210 |
Розташовується у зібраннях: | 2021р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Індивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізики.pdf | 396,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.