Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210
Title: | Індивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізики |
Authors: | Бурлак, Г.М. Вілінська, Л.М. Писаренко, О.М. |
Keywords: | фізика освітня траєкторія |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | УЯПФ 2021р. |
Citation: | с.14-15 |
Abstract: | Згідно Закону про освіту [1, с.2] індивідуальна освітня траєкторія це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб'єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9210 |
Appears in Collections: | 2021р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Індивідуальна освітня траєкторія у процесі вивчення фізики.pdf | 396,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.