Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9237
Название: | Принципи складання тестових завдань для навчання і контролю |
Авторы: | Барабаш, Т.І. |
Ключевые слова: | тестові завдання навчання принципи |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | УЯПФ 2021р. |
Библиографическое описание: | с.11 |
Краткий осмотр (реферат): | Принцип значущості і доповнюючий його принцип репрезентативності вказують при складанні тестових завдань на необхідність включення найбільш важливих елементів знань, повноти і достатності вмісту в них основних компонентів дисципліни [2, с.20]. Основні елементи знань називаються також структурними елементами. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9237 |
Располагается в коллекциях: | 2021р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принципи складання тестових завдань для навчання і контролю.pdf | 445,76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.