Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9237
Назва: | Принципи складання тестових завдань для навчання і контролю |
Автори: | Барабаш, Т.І. |
Ключові слова: | тестові завдання навчання принципи |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | УЯПФ 2021р. |
Бібліографічний опис: | с.11 |
Короткий огляд (реферат): | Принцип значущості і доповнюючий його принцип репрезентативності вказують при складанні тестових завдань на необхідність включення найбільш важливих елементів знань, повноти і достатності вмісту в них основних компонентів дисципліни [2, с.20]. Основні елементи знань називаються також структурними елементами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9237 |
Розташовується у зібраннях: | 2021р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принципи складання тестових завдань для навчання і контролю.pdf | 445,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.