Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9404
Назва: Влияние современных ресурсов рекламы на общее восприятие и облик исторически сложившейся городской среды
Автори: Шаламова, Е.Ю.
Василенко, А.Б.
Ключові слова: Влияние
рекламы
облик
городской среды
Дата публікації: 2021
Видавництво: CППРСМ-21,Одеса ОДАБА
Серія/номер: 21;160-161
Короткий огляд (реферат): В городах с богатым архитектурным наследием ценральная часть-это живая информационная иллюстрация развития архитектурного творчества, смены стилей и технологий прошедший и будущих лет.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9404
Розташовується у зібраннях:СППРСМ,21р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.