Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9605
Название: Методи для організації спільної роботи в AUTODESK REVIT
Авторы: Чебан, М.О.
Балдук, Г.П.
Ключевые слова: коректна организація
проектно-кошторисні документації
AUTODESK REVIT
інвестиційно--будівельні проекти
Дата публикации: 2020
Издательство: Студентські наукові праці, Одеса
Серия/номер: 20;368-371
Краткий осмотр (реферат): Коректна організація спільної роботи над проектами, прискорює процес видачі проектно- кошторисної документації (далі-ПДК). В даній статті розглянуто декілька методів для коректної організації спільної роботи у програмному комплексі AUTODESK REVIT.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9605
Располагается в коллекциях:2020р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи для організації спільної роботи....pdf749,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.