Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9955
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄрмакова, С.С.-
dc.contributor.authorФіногенов, О.І.-
dc.date.accessioned2022-12-13T09:17:31Z-
dc.date.available2022-12-13T09:17:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9955-
dc.description.abstractСправжнє багатство будь-якої країни - це її громадяни.Вказану тезу деталізуємо через тверження А.Сміт, який у своїй книзі "Дослідження про природу та причини багатства народів" порівняв високоосвіченого фахівця з дорогою машиною.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries22;с.234-
dc.subjectособистісний брендінгuk_UA
dc.subjectзасіб формуванняuk_UA
dc.subjectінноваційне мисленняuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.titleОсобистісний бредінг як засіб формування інноваційного мисленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Особистісний брендінг як засіб формування.pdf308,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.