Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9955
Title: Особистісний бредінг як засіб формування інноваційного мислення
Authors: Єрмакова, С.С.
Фіногенов, О.І.
Keywords: особистісний брендінг
засіб формування
інноваційне мислення
професійний розвиток
Issue Date: 2022
Publisher: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: 22;с.234
Abstract: Справжнє багатство будь-якої країни - це її громадяни.Вказану тезу деталізуємо через тверження А.Сміт, який у своїй книзі "Дослідження про природу та причини багатства народів" порівняв високоосвіченого фахівця з дорогою машиною.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9955
Appears in Collections:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Особистісний брендінг як засіб формування.pdf308,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.