Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9955
Назва: Особистісний бредінг як засіб формування інноваційного мислення
Автори: Єрмакова, С.С.
Фіногенов, О.І.
Ключові слова: особистісний брендінг
засіб формування
інноваційне мислення
професійний розвиток
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 22;с.234
Короткий огляд (реферат): Справжнє багатство будь-якої країни - це її громадяни.Вказану тезу деталізуємо через тверження А.Сміт, який у своїй книзі "Дослідження про природу та причини багатства народів" порівняв високоосвіченого фахівця з дорогою машиною.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9955
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особистісний брендінг як засіб формування.pdf308,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.