Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10058
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСахацький, М.П.-
dc.contributor.authorЗапша, Г.М.-
dc.contributor.authorСахацький, М.М.-
dc.date.accessioned2023-01-03T10:05:37Z-
dc.date.available2023-01-03T10:05:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10058-
dc.description.abstractНауково прикладне дослідження управління маркетингом в будівництві актуалізується низкою чинників, до числа основних з яких слід віднести: по-перше,необхідність відбудови порушених війною житлових будинків,промислових споруд та різнопланових інфракструктурних об'єктів; по-друге, інтенсивність інтеграційних процесів України...uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries22;с.154-
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectнаукове дослідженняuk_UA
dc.subjectекономічний простірuk_UA
dc.subjectфункціонуванняuk_UA
dc.titleУправління маркетингом в будівництвіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Управління маркетингом в будівництві.pdf258,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.