Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10058
Title: Управління маркетингом в будівництві
Authors: Сахацький, М.П.
Запша, Г.М.
Сахацький, М.М.
Keywords: управління маркетингом
наукове дослідження
економічний простір
функціонування
Issue Date: 2022
Publisher: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: 22;с.154
Abstract: Науково прикладне дослідження управління маркетингом в будівництві актуалізується низкою чинників, до числа основних з яких слід віднести: по-перше,необхідність відбудови порушених війною житлових будинків,промислових споруд та різнопланових інфракструктурних об'єктів; по-друге, інтенсивність інтеграційних процесів України...
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10058
Appears in Collections:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Управління маркетингом в будівництві.pdf258,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.