Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10058
Titel: Управління маркетингом в будівництві
Autoren: Сахацький, М.П.
Запша, Г.М.
Сахацький, М.М.
Stichwörter: управління маркетингом
наукове дослідження
економічний простір
функціонування
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Одеса, ОДАБА
Serie/Report Nr.: 22;с.154
Zusammenfassung: Науково прикладне дослідження управління маркетингом в будівництві актуалізується низкою чинників, до числа основних з яких слід віднести: по-перше,необхідність відбудови порушених війною житлових будинків,промислових споруд та різнопланових інфракструктурних об'єктів; по-друге, інтенсивність інтеграційних процесів України...
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10058
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Управління маркетингом в будівництві.pdf258,44 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.