Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10058
Назва: Управління маркетингом в будівництві
Автори: Сахацький, М.П.
Запша, Г.М.
Сахацький, М.М.
Ключові слова: управління маркетингом
наукове дослідження
економічний простір
функціонування
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 22;с.154
Короткий огляд (реферат): Науково прикладне дослідження управління маркетингом в будівництві актуалізується низкою чинників, до числа основних з яких слід віднести: по-перше,необхідність відбудови порушених війною житлових будинків,промислових споруд та різнопланових інфракструктурних об'єктів; по-друге, інтенсивність інтеграційних процесів України...
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10058
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління маркетингом в будівництві.pdf258,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.