Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10064
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄрмакова, С.С.-
dc.contributor.authorПопаденко, А.О.-
dc.date.accessioned2023-01-04T11:21:44Z-
dc.date.available2023-01-04T11:21:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10064-
dc.description.abstractЛюдина-бренд має свою ідентичність та індивідуальність, свій чіткий образ,своє поле діяльності, свої точки опори, свій знак, спрямованість,призначення. Люди-бренди створюють унікальну атмосферу взаємодії, надають можливість особливого досвіду під час спілкування, задоволення найважливіших соціальних потреб.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries22;с.239-
dc.subjectлюдина- брендuk_UA
dc.subjectіндивідуальністьuk_UA
dc.subjectсоціальні потребиuk_UA
dc.subjectсучасний викладачuk_UA
dc.titleФормування особистого бренду сучасного викладачаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Формування особистого бренду сучасного.pdf258,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.