Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10064
Назва: Формування особистого бренду сучасного викладача
Автори: Єрмакова, С.С.
Попаденко, А.О.
Ключові слова: людина- бренд
індивідуальність
соціальні потреби
сучасний викладач
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 22;с.239
Короткий огляд (реферат): Людина-бренд має свою ідентичність та індивідуальність, свій чіткий образ,своє поле діяльності, свої точки опори, свій знак, спрямованість,призначення. Люди-бренди створюють унікальну атмосферу взаємодії, надають можливість особливого досвіду під час спілкування, задоволення найважливіших соціальних потреб.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10064
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування особистого бренду сучасного.pdf258,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.