Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10064
Titel: Формування особистого бренду сучасного викладача
Autoren: Єрмакова, С.С.
Попаденко, А.О.
Stichwörter: людина- бренд
індивідуальність
соціальні потреби
сучасний викладач
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Одеса, ОДАБА
Serie/Report Nr.: 22;с.239
Zusammenfassung: Людина-бренд має свою ідентичність та індивідуальність, свій чіткий образ,своє поле діяльності, свої точки опори, свій знак, спрямованість,призначення. Люди-бренди створюють унікальну атмосферу взаємодії, надають можливість особливого досвіду під час спілкування, задоволення найважливіших соціальних потреб.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10064
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Формування особистого бренду сучасного.pdf258,09 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.