Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10064
Title: Формування особистого бренду сучасного викладача
Authors: Єрмакова, С.С.
Попаденко, А.О.
Keywords: людина- бренд
індивідуальність
соціальні потреби
сучасний викладач
Issue Date: 2022
Publisher: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: 22;с.239
Abstract: Людина-бренд має свою ідентичність та індивідуальність, свій чіткий образ,своє поле діяльності, свої точки опори, свій знак, спрямованість,призначення. Люди-бренди створюють унікальну атмосферу взаємодії, надають можливість особливого досвіду під час спілкування, задоволення найважливіших соціальних потреб.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10064
Appears in Collections:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Формування особистого бренду сучасного.pdf258,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.