Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10652
Titel: Методи генерування нових ідей в товарній політиці підприємства
Autoren: Гулько, О.О.
Stichwörter: генерування нових ідей
різноматність та незвичайність
метод сінектики, метод Дельфі
морфологічний аналіз
Erscheinungsdatum: 2023
Herausgeber: Одеса, ОДАБА
Serie/Report Nr.: ;394-395
Zusammenfassung: Спеціалісти з дослідження ринку зазначають, що для генерації нових ідей потрібне як найширше бачення проблеми: велика кількість ідей, їх різноманітність та незвичай- ність, що і дають методи, розглянуті нижче. Генерування ідей нових товарів базується на творчих методах.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10652
Enthalten in den Sammlungen:УП 2023р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Методи генурування нових ідей в товарній....pdf611,06 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.