Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10652
Назва: Методи генерування нових ідей в товарній політиці підприємства
Автори: Гулько, О.О.
Ключові слова: генерування нових ідей
різноматність та незвичайність
метод сінектики, метод Дельфі
морфологічний аналіз
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: ;394-395
Короткий огляд (реферат): Спеціалісти з дослідження ринку зазначають, що для генерації нових ідей потрібне як найширше бачення проблеми: велика кількість ідей, їх різноманітність та незвичай- ність, що і дають методи, розглянуті нижче. Генерування ідей нових товарів базується на творчих методах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10652
Розташовується у зібраннях:УП 2023р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи генурування нових ідей в товарній....pdf611,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.