Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10652
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГулько, О.О.-
dc.date.accessioned2024-04-17T09:01:22Z-
dc.date.available2024-04-17T09:01:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10652-
dc.description.abstractСпеціалісти з дослідження ринку зазначають, що для генерації нових ідей потрібне як найширше бачення проблеми: велика кількість ідей, їх різноманітність та незвичай- ність, що і дають методи, розглянуті нижче. Генерування ідей нових товарів базується на творчих методах.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;394-395-
dc.subjectгенерування нових ідейuk_UA
dc.subjectрізноматність та незвичайністьuk_UA
dc.subjectметод сінектики, метод Дельфіuk_UA
dc.subjectморфологічний аналізuk_UA
dc.titleМетоди генерування нових ідей в товарній політиці підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:УП 2023р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи генурування нових ідей в товарній....pdf611,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.