Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10652
Title: Методи генерування нових ідей в товарній політиці підприємства
Authors: Гулько, О.О.
Keywords: генерування нових ідей
різноматність та незвичайність
метод сінектики, метод Дельфі
морфологічний аналіз
Issue Date: 2023
Publisher: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: ;394-395
Abstract: Спеціалісти з дослідження ринку зазначають, що для генерації нових ідей потрібне як найширше бачення проблеми: велика кількість ідей, їх різноманітність та незвичай- ність, що і дають методи, розглянуті нижче. Генерування ідей нових товарів базується на творчих методах.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10652
Appears in Collections:УП 2023р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методи генурування нових ідей в товарній....pdf611,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.